Медичне обслуговування місцевих та іноземних громадян в Державі Ізраїль здійснюється виключно на платній основі у відповідності до місцевого законодавства. Тому у разі продовження перебування на території Ізраїлю потрібно враховувати необхідність оформлення/продовження відповідного страхового полісу.
У разі його відсутності або якщо наявний страховий поліс не передбачає надання тих чи інших медичних послуг, потрібно буде здійснювати їх оплату за власні кошти. Дипломатичні представництва не мають ані повноважень, ані важелів впливу на страхові компанії і не можуть примусити страхову компанію оформити страховий поліс або переглянути його умови.
Якщо Ви потребуєте невідкладної медичної допомоги та у Вас немає страхового полісу, Вам необхідно звертатися до приймальних відділень (міюн) при лікарнях (за місцем перебування). Вас приймуть, нададуть необхідну допомогу та потім виставлять рахунок.
Швидка допомога (амбуланс) забезпечує лише перевезення хворого до лікарні.
У разі, якщо Ви були в контакті з хворим або з групою осіб, серед яких було діагностовано хворого на коронавірус, та у Вас є симптоми респіраторного захворювання (температура вище 38 градусів, кашель чи інші симптоми) Вам потрібно звернутися в медичний заклад «Маген Давид Адом» за телефоном 101 (де Вам нададуть всі необхідні інструкції) та самоізолюватися.
Принагідно повідомляємо, що додаткову інформацію медичного характеру, зокрема рекомендації та правила у контексті ситуації з коронавірусом, Ви можете знайти російською мовою на сайті Міністерства охорони здоров’я Ізраїлю за посиланням: https://govextra.gov.il/ministry-of-heal…/…/corona-virus-ru/
У разі додаткових запитань Ви можете звернутися російською мовою на гарячу лінію МОЗ Ізраїлю за номером: *5400, або написати на електронну пошту: Call.Habriut@MOH.HEALTH.GOV.IL
Також повідомляємо, що в Ізраїлі медичні послуги іноземним туристам та робітникам надаються через лікарняну касу «Клаліт», яка має відповідні договори щодо надання медичних послуг вказаній категорії громадян із місцевими страховими компаніями «Харель», «Клаль» та «Менора».
Якщо Ви бажаєте оформити поліс, необхідно звернутися за телефоном безпосередньо в центри обслуговування зазначених страхових компаній:
Страхова компанія «Клаль»: 1800-35-18-35
Страхова компанія «Харель»: 03-7547020
Страхова компания «Менора»: 03-7107460
Також Ви можете знайти додаткову інформацію медичного характеру російською мовою, яка могла б Вас зацікавити, на офіційному сайті лікарняної каси «Клаліт» за посиланням: http://www.clalit-global.co.il/ru/